Tuesday, February 15, 2011

Selamat Pengantin Baru

Salam,

Hari ni satu lagi sejarah tercipta berkenaan arnab2 aku. Aku dah dapatkan jodoh untuk arnab jantan aku yang dewasa ni. Aku namakan dia Opie dan pasangannya Okid. Nama ni isteri aku yang cadangkan so aku follow jer.


Ni ler Opie. Breed teddy bear. umur dalam 6-7 bulan. Belum pernah kawin.

Ni pulak Okid. Breed teddy bear jugak. Umur 7-8 bulan. Baru beranak sekali. Kira Si Opie ni kawin dengan janda lah ek. Tapi tak per la Opie, janda pun janda la.... Janji tak gersang....






Lepas aku masukkan Si Okid ke dalam sangkar Si Opie ni tanpa membuang masa Opie terus menjalankan tanggungjawabnya... Cayala opie... Ni first time aku kawinkan arnab2 ni. tu yang excited semacam jer... Harap2 Okid bunting so nanti boleh ler dapat anak arnab yang comel2 macam Opie hehehe....





4 comments:

  1. hehehe.. buat kecik2 jer. mkn gulai pellet..

    ReplyDelete
  2. mmg teruja bila kawinkan depa..hahaha..pastu nak tggu dia beranak skit punya lame rasa...xsabar2..nak tgk bby..feel dia..hehehe

    ReplyDelete
  3. huhu...18PL tu...
    *moga berhasil sedare...:)

    ReplyDelete